Alla inlägg den 7 juni 2009

Av märta olsson - 7 juni 2009 20:46

Tja! 

Hittade dessa ord av Moder Teresa:

Yesterday is gone

Tomorrow has not yet come

We have only today

Let us begin

1. Dessa är väldigt passande på mig just nu. Det var länge sedan jag kände att jag var i nuet. Nuförtiden har jag alltför mycket planerat hit och dit, jag erkänner. Men nu i denna situation, vad kan jag göra, jag har mig själv,ett arbete måndag-fredag där jag ännu inte förstår allt vad de säger, vilket gör att jag måste ta saker och ting i lugn takt. Jag är tacksam över tiden och denna situation:D (Jätteglad)

Borde ju lära mig av detta och anamma beteendet även på hemmaplan, återstår att se hur jag lyckas med det.

2. Sen har jag en förkärlek till alla dessa olika liner om livets klokheter!

BTW (By the way) - Jag har gått och blivit diplomerad coach!

JAPP, jag klarade examinationen tillsammans med mina övriga ca 23 underbara kursare! he he, ett kännetecken för en coach enligt mig är att denne gillar liner, ha ha.

L8R (Later) Håller på att lära mig minspel och förkortningar på nätet, måste ju roa mig med något :-* (det var en puss)


Kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards